Dimma i huvudet

Det är som en dimma i huvudet. Jag är nu inne på fjärde dagen av feber och ont i halsen. Albin ser fortfarande ut som en prickig korv. Vad ska man göra? Man kan inte göra så mycket annat än att vänta ut det! att vänta är det tråkigaste som finns oavsett om man är 1,5 år eller 29...Så albni kör på att gnälla sig igenom dagen ochjag kör på att bli på dåligt humör...Snart kommer Naima hem. Hon har fått en plats hos Linköpingsgymnasterna på sån där gullig barngympa. Nu har hon äntligen användning för sin Hello Kitty jumpadräkt.Tänk så bra. Jag känner mer och mer hur detta apatiska tillstånd gör att jag tappar fokus. Det är inte lätt att känna att nånting är roligt när man mår dåligt...
Kanske borde jag läsa en bok?

Dimman är så vit och len
Tröstar med sitt töcken
Dimmman är så kall och mystisk
Finns i många böcker
Dimman är svit och len
Kryper fram när timme är sen
Dimman du är vit och len
Du gör själen ren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0